Fungerande återigen

Hurra, Hurra, Hurra! :) Nu fungerar alla datorer här i hushållet som de ska.
Älsklingens dator har ju haft grafik-kortet som problem, men då köpte han nytt
och nu fungerar den prima! Alf-Götes dator har ju varit konstig, och helt
plötsligt slutat fungera.. Men nu ikväll kom magin, så alla fungerar.
Stoffe och Jocke var förbi här ikväll. Var med dem ett x-antal timmar,
och då försökte de fixa datorn. Efter några timmar så nu fungerar de prima,
tack så mycket! :)

Måste berätta en superbra nyhet; Jag var till Sandras idag för ett syntest
så jag får börja övningsköra. Jag såg mycket bättre utan glasögon än med,
men då har jag inte ändrat styrkan på glasen sen i 7:an eftersom jag
använt linser alla tre-fyra åren sen sist.. Fick den glada nyheten att jag
får köra bil utan glasögon, wiie! :D Ska alltså till Synoptik här i Maj,
så får de byta styrka i mina glas så jag får en svagare (eftersom jag fått
bättre syn). Kanske passar på att byta bågar då, det vore nice. ;)

Nej nu ska vi försökte gå och sova, eller ja - lägga oss och sova.
Det är en dag imorgon också, men jag har sån lyx att jag inte har skola.
Eller jag har skola - hälsodag, men dit ska inte jag. Ska vara hemma
och leka data-kunnig istället, och hjälpa Alf-Göte att installera ett
x-antal program på datorn. Hoppas det kommer gå bra!

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Katta

Oj då är det ju ganska långt upp, och jag bor nästan vid malmö, varsin sida av sverige sitter vi ju :P

2008-04-29 @ 22:50:52
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0