Fredag

Hej på er allesammans! Hur har ni det? Bra eller? :)
Jag själv har det rätt hyffsat, lite magont men jag ska inte klaga. Det kunde
vara mycket värre.. ;p Står just nu i skolans bibliotek och väntar att
älsklingen slutar. Han slutar säkert snart, hoppas på det i alla fall!

Började morgonen med Matteprov, måste säga att jag blev lättad.
Det var lättare än jag hade trott! Så jag hoppas på ett G i alla fall.
Sedan vart det Fritidskunskap då vi lekte Land, Stad och Vatten.
Kanonkul, som vanligt! :) Under lunchen hann jag umgås med
älsklingen, superduperbra. Han fick även ett av mina rosa armband,
men han tog nästan sönder det istället.. ;p Ja sedan Engelska,
och då tränade vi inför Nationella som är på Tisdag. Tyvärr gick det
väl inte likabra som jag tänkt, men blev G åtminstone! :)
Hoppas jag kirrar biffen i alla fall på Tisdag. ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag läser Irene Huss - Tatuerad Torso.
Har sett filmen, så nu har jag börjat med boken. Hoppas att älsklingen
kommer hit snart, så vi kan åka hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0