Bilder på mig och Sanne

Här nedan kommer lite bilder på mig och Sanne genom tiderna.
De flesta bilder är två år gamla, men då var det som roligast! ;) <3


image957
                             Sanne och Jag - Min 13 årsdag, eller 14 års.. :)

image958
                                      Jag och Sanne - Seskarö Vårfest 2006 :)

image959
                Jag och Sanne - Dagen jag fick ta bort min rälstandställning. :)

image960
                               Sanne och Jag - Midsommar 2006. Minnen! :)


image961
                                  Sanne och Jag - två år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Katta

Åfan, får man fråga vad du har för dialekt då? :D

2008-04-30 @ 23:01:39
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0