Torsdag

Idag vaknade jag redan före 07, helt pigg. Låg kvar i sängen och sträckte
på mig ett tag innan jag klev upp. Hade sovmorgon till 09.50, eftersom
vi inte har datorkunskap denna vecka på morgonen.

Kom till skolan vid 9, umgicks med älsklingen ett tag innan han gick på
sin lektion. Jag & Marie traskade vidare till D-huset, där vi hade drama.
Idag skulle man kommunicera med varandra utan att prata. Vi skulle
gå i takt till musik och samtidigt kasta någon pinne åt varandra osv.
Sen hade vi någon lek om att man var luffare, osv. Riktigt kul! :)
Jag älskar fasiken drama, vi får alltid leka där - det som är meningen.
  Lunchade tillsammans med älsklingen, pastasås - de gick att äta.
Sen gick älsklingen in på mattelektionen, och arbeta så flitigt! :D
Klockan 12 började vår kommunikations-lektion, då skulle vi
träna på envägs-kommunikation (tror de eter så). Det är bara den
ena personen som får prata, den andra ska vara helt tyst. Man får
inte ens visa något kroppspråk, så de var ganska kul. :D

Kom hem typ 13.30, gick och duschade o sånt. Sen började jag med
idrotts-läxan, de gick bra. Fick ihop 1 A4, som man skulle.
Gjorde matte också.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0