Söndag

I helg var jag alltså på Seskis hos morsan och katten. Kosmos var nästan lite
rädd för mig när jag kom in genom dörren. ;p De första jag gjorde när jag kom
hem var att direkt gå i duschen, de är mycket bättre och duscha hos mamma
än här i källaren. Åkte till min kusin, Nicke och hans familj. Lucas blev som
galen när han såg mig. Han skulle pussa och krama mig hela tiden! :)
Wilma var också helt stor, en månad sen jag såg dem. Hihi jag bytte blöja
på Wima, de gick hur bra som helst. Hon låg helt still och jollrade något bara.
Kommer ihåg när Lucas var liten, han var som en orkan på skötbordet.. :D

Idag var jag och mamma förbi till älsklingen, lämnade dit min stationära dator.
Zandra ska ju köpa den, så älsklingen måste omformatera den innan vi kan
lämna den till Z. ;) Älsklingen håller på nu och omformaterar den, hoppas
de går bra. Men det borde det, eftersom vi omformaterat den förut.. ;D

Nej nu måste jag svara åt en massa på msn, har typ inte varit inne sen
Augusti !!! ;( Det är för att datorn är konstig, de har inte ännu hämtat den..
Hoppas de där dator-gubbarna hämtar den snart..

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0