Myskväll

Yes, det ska jag och älsklingen ha ikväll! :) Ska bara ta det lugnt, det behövs
såhär efter en skolvecka. Mysa för fullt, se på film, dippa gurka, osv.  ;)

Just nu är älsklingen på snurran, han skulle köpa dipp. Får se när han
kommer tillbaka, men hoppas det blir snart - för jag saknar honom redan.. ;(
Själv sitter jag här framför datorn, lyssnar på "Big girls don't cry", den är
så jäääkla bra måste jag säga! :D

Nej nu ska jag byta kläder - till mysbyxor och linne. :)
Vi får höras imorgon, kanske? Ha det super tills dess, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Vad mysigt :)

2007-09-22 @ 09:54:45
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0