Helgen på Seskis

Har tillbringat helgen på Seskis, hos morsan och Kosmos.
De hämtade mig och älsklingen i Kalix på Fredags eftermiddagen.
Vi åkte till veterinären, Kosmos skulle ta bort några tovor som vi
inte kunde få bort. När vi kom till veterinären  fick Kosmos en
ugnande spruta, den blev värsta groggy. Efter drygt 40 minuter
började hon ta bort tovor, tur att det var under magen.
Då ser man inte att den är rakad där, eftersom den har så mycket
hår som hänger.
J

Åkte vidare hem till mamma. Packade upp, och tvättade
all smuts-tvätt jag hade. Sedan försökte jag få internet att
fungera, men det gick inte eftersom morsan hade sagt upp
internet till 31 augusti. Så jag har bara suttit och spelat på datorn,
när jag var på Seskis.
 I lördags var jag hemma hela dagen, kollade på Top Model 8.
*Looove!*
Sedan åkte vi till mommo efter maten, och hälsade på henne
en stund. Räknade även matte under dagen, och nu är jag på
Procent-kapitlet. *Hatar det så in i norden!* Usch vad procent är
jobbigt, fattar nada typ.. Så blev inte mycket jobbande, för min
hjärna slutade fungera.. ;p
Under kvällen satt jag och lekte i ?Office publisher?, man kan
göra egna hemsidor osv. Det var jättekul att leka i det programmet,
men jag publicerade inte det på nätet eftersom det kostar pegar.
Men har hemsidan sparad på datorn, så ska visa åt älsklingen det
sedan när jag träffar honom.  ;) Blev jättenöjd med hemsidan,
den blev skiiitsnygg om jag får säga det själv! :D
Idag vaknade jag redan före 9, klev upp och käkade frukost
framför tv:n. Kollade faktiskt på den där Lizzie, vsd hon nu heter.
Ni vet hon som Hilary Duff spelar? ;p Sedan satte jag mig vid
datorn och spelade de roliga kortspelet Mahjong Titans.
Beställde gardiner, överkast, kuddar osv från Ellos också.
Morsan betalar det, så blir min födelsedagspresent från henne. ;D
 
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN J <333
DU OCH JAG FÖRALLTID ? TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0