Ensam mamma söker

Haha yes, nu sitter jag faktiskt och ser "Ensam mamma söker. Det är säsongs-
start, ska se om de är något och kolla på.. ;p Än så länge funkar de och se på.
Kanske de är för att jag är helt ensam i lägenheten nu? Just de, första natten
ensam i lägenheten.. Får väl se hur det går, än så länge känns det helt okej.
Älsklingen åkte hem för cirka en timme sen, och nu är jag ensam här.
Blir väl att prata i telefon med älsklingen om ett tag, när han bastat osv.. ;)
Nu ska jag fortsätta se tv, och kika in på skolans hemsida för att se om de
blivit ändringar om imorgon.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: L I S A

Sött det sista "citatet" :]

2007-09-02 @ 21:00:55
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Anonym

Magnus Och Veronica Ensam Mamma Söker

Postat av: Anonym

Magnus Och Veronica Ensam Mamma Söker


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0