Datorn är tillbaka!

Okej, nu ska jag inte vara överlycklig för det är jag inte.. Men killen från Dona
kom med datorn för en stund sedan, han sa att uttaget där man sticker in
nätverkssladden är oerhört känslig. Så ska det inte vara eftersom datorn är
splitter ny. Jag måste alltså skicka in min dator till datorbutiken, och få en ny.
Men det kan ju ta evigheter, så får se hur länge jag blir utan dator..
Ni kanske undrar hur jag nu kan skriva? Jo jag sitter hemma, med datorn fast
en annan sladd, som jag fick av Dona-killen. Så det funkar hyffsat nu, men den
ska ju funka 100 % så vi måste ändå skicka in den till Datorbutiken.
Får försöka blogga så mycket jag kan nu, tills den åker in på Datorbutiken..

Hoppas jag får en ny dator snabbt! Har inte ännu ringt dit, det skulle Kerstin
göra senare idag tror jag.. :) Annars ringer vi nästa vecka antagligen.. ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0