Dator-problem..

Nej usch vad hemskt snart blir jag utan dator.. Internet har ju krånglat här
i lägenheten sedan jag flyttade in, och de är verkligen konstigt...
Ikväll tog vi tag i problemet och ringde till Bredbandsbolaget, de sa att de inte
är fel i bredbandsuttaget. De säger att de är fel i nätverkskortet.. ;s
Men vi tycker att de inte borde vara fel i nätverkskortet, för de funkar ju att
vara på internet hos mamma (förra helgen när vi var där funkade de utmärkt!)
Så de borde inte vara fel på nätverkskortet.. Vi pratade även med Henkes bror
(som kan datorer) och han säger också att de borde inte va fel på nätverks-
kortet eftersom de går hemma hos mamma.. ;b

Imorgon måste vi ringa till datorbutiken, och höra vad vi ska göra osv.
Om jag måste skicka in datorn. HJÄLP! Då blir jag utan dator i flera veckor
typ, eftersom datorn ska ner till Malmö och sedan tar det väl en evighet
innan de lagar den... :/ Så vi får väl se när jag kan blogga nästa gång.
Just nu sitter jag trådlöst, men det kan jag ju inte göra hela tiden - är det
fel på nätverkskortet, så måste de ju lagas.. ;p
J*VLA SKIIIIIT!!! :(

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0