Tisdagkväll

Sitter hemma hos älsklingen nu, och har det mysigt. Har varit i duschen för
en stund sedan, och nyss drack vi varm oboy.  :) Snart måste jag åka hem
härifrån.. Men som tur är, så får jag träffa älsklingen igen på Torsdag i skolan!
Under helgen får jag också vara med honom, eftersom vi ska till Seskis.

Som sagt, snart åker vi härifrån till min lägenhet. Före det måste jag in på
ICA i Näsbyn, och handla litegrann. Min mjölk är slut, och kan vara bra att
köpa Billy's panpizza ifall jag blir lat någon dag, och helt enkelt inte orkar
laga mat.  ;)

När jag kommer hem blir det att packa upp alla grejer, packa ner idrottskläder,
plugga till antik-provet, och till matteprovet! Sen blir det kanske även att
plugga Arbetssätt & lärande, har det också rätt snart.. Ja sen har vi ännu
Engelska prov den 23/10. Allting på samma gång, faaan! ;(

Nu ska jag gå till sängen och mysa med älsklingen igen.  :) Vi hörs nog inte
förrän under helgen (kanske), annars hörs vi nästa vecka säkert. ;p
Ha det så bra tills dess, Ciao!


image503


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0