Tisdag

Står nu i skolbiblioteket, väntar att älsklingen slutar sin svenska lektion.
Blir att åka hem till honom en stund, innan vi ska tillbaka hit till Kalix,
vi måste till busstationen och hämta hans grejer till skotern. Under kvällen
åker jag hem till mig, tyvärr.. ;( Älsklingen är ledig imorrn, så jag ska sova
hemma hos mig inatt. Sen är han ledig ännu på Fredag och Måndag! ;p

Idag började vi med engelska, det var helt okej. Jag älskar inte engelska,
men jag hatar inte heller det. Under matten räknade jag på förfullt,
och imrogon blir det att göra prov i kapitel 4.  ;) Bara två-tre kapitel till,
sen har jag räknat ut boken. WIIIIE! :D
Under Svenskan renskrev vi uppsatserna om antiken. Det gick bra, är
inte svårt att renskriva precis. ;) Ja sen hade vi ULS, då skrev vi svar
på några frågor och sen slutade vi.. :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT  I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0