Plugg..

Jag och älsklingen är nu hemma hos honom, vi har pluggat som tokar.
Jag har pluggat inför Arbetssätt & lärande-provet, som är på fredag.
Älsklingen har pluggat inför hans elkompetens-prov, som är på fredag.
Så vi har båda prov på fredag.. ;p Imorgon ska jag börja plugga till engelska
provet också, det är på Tisdag. Fasiken vad mycket prov vi har nu, man
måste plugga till två-tre prov samtidigt. Det hatar jag, då blir man förvirrad
och blandar ihop allting! :(

Just nu sitter vi och äter en kycklingbaguette, den är värsta stor! ;o
Haha, så stora borde skolan också ha! ;) När vi ätit upp den blir det väl
att se tv, och spela sims? ;) Sen är det nästan dags att sova, ska upp imorrn.

                                                      image504

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0