Onsdag

Yippie!!! Nu sitter jag hemma på internet, min dator har kommit tillbaka
efter 1 månad på lagning. Tänk att jag klarat mig utan dator i en månad.
Okej jag har skrivit blogg hemma hos älsklingen och på skolan..
Det var lite krångel att få internet att fungera, men nu funkar det i alla fall.
Hppas det håller i sig, så det inte lägger av.. ;(

Skoldagen gick ovanligt fort. På idrotten fick vi gymma, Jag, Marie, Jenna
och Zandra var hela tiden vid biceps/triceps grejen - vi vill bli starka! ;)
När man var klar kändes armarna som gelé, lite äckligt är det alltid..
På ULS:en såg vi tre kortfilmer om barn, beröm & hur viktigt lekar är.
Under matten räknade jag matte (såklart!), kom till ett nytt "delkapitel".
Phytagoras-sats & kvadratrötter. Det var inte så himla svårt, får se
hur resten av det "delkapitlet" är. Lätt eller svårt? Hoppas på lätt! ;D

Nu ska jag och älsklingen snart åka till honom, vi väntar på skjuts.
Han har prov imorgon i SH, så jag ska vara snäll och hjälpa honom. :)
Under tiden han pluggar SH, ska jag leka einstein och räkna flitigt matte.
Kanske hinner göra ett prov på Fredag? Det skulle sitta skönt, före
lovet och allt! :) Hinner jag inte göra provet på fredag, så kan jag inte
räkna matte under lovet alls.. Inte för att jag ska göra det heller, men
ibland blir jag riktigt sugen efter att räkna matte. ;b

Ha det bra så hörs vi imorgon kanske? Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0