Myspys i sängen ;)

Det är precis vad jag ska göra med älsklingen nu. ;) Vi ska ha myspys! :)
Det har vi alltid, men det gör absolut ingenting - Jag älskar det! ;) <3
Efter myspyset blir det att sova tror jag, känner mig rejält trött.. ;/

Har varit på Trocadero idag och käkat mat, Bahamas-pizza. Suveränt gott,
Tomat, Ost, Ananas & Banan. My favorite! :D Sen åkte vi hem, och har
hunnit med lite allt möjligt.. Bastat ett tag under kvällen, sett tv, sovit (jag
har sovit i alla fall) :D Sen har vi även spelat sims, ofc. Det är så kul att
bygga & inreda hus. Jag borde bli inredningsarkitekt ffs. ;b

Nej som sagt, nu ska jag gå och ha myspys med älsklingen i sängen.
Sen ska vi sussa för natten. Vi hörs imorgon, det lovar jag.
Ha det bra tills dess, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

image523

Kommentarer
Postat av: Nadja

HIhi jag hade oxå en myspysdag igår med min babe =)

2007-10-20 @ 14:30:41
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0