Måndag

Är nu i skolan och väntar på att nästa lektion börjar 09.30, Barn-Fritid-Kultur.
Har nyligen haft Arbetssätt & Lärande, vi satt bara och disskuterade om
självförtroende osv. Sen fick vi sluta lektionen.

Får se hur skoldagen går, men den flyter väl på - som vanligt.
Nu är Solweig i alla fall tillbaka, så nu går vi till 15.30 idag.. ;p
Hoppas vi får veta Svenska-provet idag, det skulle kännas bra.
Vet inte vad betyget gick ,men hoppas på ett VG i alla fall! ;)

Nu ska jag gå och mysa med älsklingen, tills lektionen börjar. Så hörs vi
senare när jag kommer hem till älsko. :) Ha det bra tills dess, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0