Måndag

Skoldagen gick väldigt fort måste jag säga. Kanske tur det! ;)
Började skolan med Arbetssätt och lärande, yes - prov igen.
USCH vad tråkigt, samma vecka som antiken också.. ;p Nå ja,
får hoppas att det kommer gå bra på båda proven.

Sedan hade vi Barn/Fritid/Kultur, då fortsatte vi leka lekar. Det var
faan pinsamt med en lek, vi stod i stora korridoren och lekte.
Hahah, men skratta det gjorde vi i alla fall!

Under lunchen umgicks jag med älsklingen, och Marie såklart.
Vi åt kinagryta, det var supergott - precis som det var i Haparanda.
Nå ja, sen satt vi i BF-längan och väntade på lektionen.

ULS, ja då skulle vi utvärdera våran redovisning om 3-åringen.
Det gick bra, och Solweig tyckte våran grupp hade gjort det superbra!
Hon tyckte vi  skulle fortsätta, som vi gör - att det är superbra! :D
Sen pratade vi om det som hände i Stockholm under helgen,
Pojken som var 16-år som har avlidit. Pratade även om det som
hänt här i Kalix, i Stenbäcken.

På Svenskan skrev vi klart vår Antiken-uppsats, det var inte mycket
som behövdes läggas till, så imorgon blir det att renskriva. Skulle även
skriva om boken jag läser, av Magnus Nordin.

Nu ska jag och älsklingen kila ut till bussen, den kommer om en stund.
Ska käka upp min kexchoklad också, det får vi inte glömma! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0