Lördag

Nu är det Lördagkväll, och helgerna flyger iväg.. Snart har vi höstlov i alla fall.
På fredag får vi höstlov, så vi ligger efter Haparanda som har nu. Men skit
samma, huvudsaken är att vi får lov! ;)

Idag klev jag upp redan 09, var skitpigg. Älsklingen låg kvar och sov till klockan
11 typ, sömntuta. ;) <3 Satt vid datorn en stund, innan vi gick ner och pluggade.
Jag plugga till Engelska provet, som vi har på Tisdag. Älsklingen pluggade till
Projekt & Företags provet, som de har på Måndag. Pluggandet gick väl inte
så jättebra, var inte på humör för pluggande. Men vi satt och kämpade i
en timme i alla fall!

Har myst framför tv:n under eftermiddagen, och suttit vid datorn så klart.
Älsklingen gjorde värsta coola huset i Sims, medans jag kör på mer
orginala hus - om man säger så. ;p Hihi. Ja vi nöter sims som attans,
men inte att spela - bara bygga & inreda! ;D

Nu ska vi se en film på 5:an, den har vi tänkt se ett tag men det har
aldrig blivit av. men nu jeffla, nu ska vi se den! Med varm oboy, och
kubbar, ska vi krypa upp i sängen och mysa framför filmen! :)
  Ha en bra lördagskväll,Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0