Glad!! :)

Måste erkänna att jag är riktigt glad idag, har varit en toppen dag i skolan! :)
Okej, toppen förutom det oväntade provet.. Vi trodde det skulle vara muntligt
läxförhör i Kommunikationen (som det egentligen skulle vara!) men nej,
vi fick det skriftligt eftersom Solweig ännu är lite sjuk.. ;/ Nå ja, vet vad det
blir för betyg på läxförhöret/provet - IG. Om jag har tur så blir det G.. ;p
Men så är det, eftersom vi inte visste något om det.. ;/

Annars har dagen varit toppen, fick veta av Gunilla en toppensak när Jag,
Marie, Jenna & Zandra satt i biblioteket. Vi gjorde ett prov i antiken, som ni
vet.. Jag fick MVG på provet! Yes, 99 poäng av 103. Så det var inte dåligt!
Sen har vi gjort uppsats i antiken också, där fick jag också MVG. Så min
dag vart riktigt bra efter de resultaten! ;)

Nu ska jag sluta skriva, älsklingen ska få sitta här en stund innan vi ser film.
Hostel 2, har ni sett den? :) Ja, vi hörs ikväll. Ha det bra, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0