Fredag

Idag åkte jag buss till skolan, eftersom jag sov över hos älsklingen.  :)
Skulle haft Engelska på morgonen, eftersom vi skulle få sluta tidigt idag.
Gunilla dök aldrig upp, sen fick vi reda på av Solweig att Gunilla glömt..
Lärarna glömmer lektioner, oj oj då är det illa.. ;p Så vi hade håltimme
till 10, när vi skulle haft Arbetssätt och lärande. Men nej inte det, vi hade
besök av skolsystern istället. Hon pladdrade på om allt mellan himmel
och jord, i nästan 1 timme. Ja sen var min skoldag över! :D

Så nu är jag hemma hos älsklingen, kom hem med hans mamma.
Kom hit före 12 tiden, och blir ensam här till 15.30 när älsklingen kommer
hem från skolan. Får se vad jag hittar på.. Blir att plugga lite om Antiken
(hatar verkligen det!), sen blir det att se tv och säkert bygga hus i Sims. ;D

Tror att de blir en myskväll för mig och älsklingen, vi har bestämt det.
Naturgodis (är helt galen i det!), ligga i sängen och se High school musical2.
Hahah ja, det blir nog faktiskt vår kväll! Slappt och mysigt - det gillar jag!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0