Ett år tillsammans med Henrik <3

Idag är det 18 Oktober 2007, vilket betyder att för ett år sedan blev jag och
Henrik ett par.  :) <3  Det känns helt otroligt att det är ett år sedan vi träffades
för första gången, tiden har verkligen flygit iväg. Jag måste bara berätta att
vi aldrig bråkat, aldrig! Visst kan vi disskutera ibland, men det är inte ofta.
Händer det, så går det över efter någon sekund. Så det är helt underbart,
att vi aldrig bråkar och grälar. Skönt att slippa det! :) många som man träffar
brukar tycka det är otroligt, att vi hållit ihop ett år utan bråk. Det är ett bevis
på att vi verkligen är perfekta för varandra! :) <3
Han har allt en pojkvän ska ha.. Han är världens charmigaste, gulligaste, och
världens snyggaste! Han ställer alltid upp för mig i vått och torrt - precis som
jag gör för honom. Han stöttar mig, och ger mig en 'push' när det behövs.
Han gör verkligen allting för att jag ska må bra, och det uppskattar jag.
Det var Henrik som förändrade mitt liv, allt blev förändrat - positivt.
När jag träffade Henrik blev allt förändrat, jag började må bättre och hade
någon jag kunde prata med. Någon jag kunde gråta ut hos, någon som
verkligen lyssnade på mina problem, någon som stöttade mig och allt.
Han är verkligen helt underbar, min käre pojkvän! :) <3

Ni kanske vill veta hur vi träffades? Jag har aldrig nämt det i bloggen..
Det började i September 2006, jag kontaktade Henrik på internet gällande
en kollage-bild på Lunarstorm. Det dröjde några dagar innan jag fick
ett svar från honom, så min gissning var att han dissade mig. Vi fick
kontakt med varandra, det visade sig att han inte hade haft tid
att logga in på lunarstorm under de där dagarna. Jag kände direkt att
vi fick en bra kontakt, även fast det bara var över internet. Efter ett tag
bytte vi telefonnummer med varandra, och började smsa intensivt.
Pratade i telefon några enstaka gånger innan vi bestämde träff.
Jag skulle åka till honom över dagen/kvällen, och våra föräldrar visste
naturligtvis om det. Annars hade vi aldrig fått träffa varandra..
Henrik mötte upp mig på Kalix busstation, och det första han gjorde
var att skämta med mig. Han knackade mig på ena axeln, men stod
på andra sidan om mig. Vi åkte hem till honom, och det var lite spänt
i början, men sedan lossnade det när vi skulle se en film. Under kvällen
blev det värre snöväder, och jag fick stanna hos honom över natten.
Så var det första gången jag träffade älsklingen, det var väldigt nervöst
men oj så snygg han var! ;) <3

Henrik, jag kommer aldrig sluta älska dig! Det ska vara du och jag
föralltid - tills döden skiljer oss åt, så är det bara! :) <3 Vi ställer upp
för varandra i vått och torrt, det känns verkligen superbra.
Jag blir bara mer och mer kär i dig, för varje dag som går.
Jag måste tacka dig för det fina året vi tillbringat tillsammans,
det har varit världens bästa år för min del!
Tack så mycket älskling! :) <3 Du är världens underbaraste!
Jag älskar dig!!! ;* <333 Jag älskar dig!!! ;* <333

image505
image506

Kommentarer
Postat av: Martina

Naaaw =) I'm happy for you =) Ni passar finfint ==)

2007-10-19 @ 19:53:26
Postat av: Missankre

vad gulligt :) jag hoppas verkligen att det håller i sig för er :D:)

puss

2007-10-20 @ 11:27:29
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0