Ergonomi

Okej, ska jag vara ärlig så fattar jag inte ett skvatt av vad Ergonomi är.
Fast det behöver jag inte veta heller, för det är inte jag som håller på med
Ergonomi just nu. Nej det är älsklingen som håller på mer Ergonomi, han
har fått det som läxa i Idrott & Hälsa A. Jisses, vi lär också få den läxan
när vi går tredje året.. ;p Vår enda läxa i Idrott hittills har varit Orientering.
 Kanske borde gå och kika vad älsklingen skriver, så jag lär mig vad
Ergonomi betyder.

Som ni förstår är vi nu hemma hos honom, blir snart att äta mat - Hamburgare.
Måste erkänna att jag nästan hellre vill ha Mjukt bröd med vitlöksalami.
Har blivit beroende av det, nästan. ;p Aprropå mat, jag måste handla mat
innan vi åker hem till mig. Behöver mjölk, cappucino, billy's panpizza och
kanske något annat.. ;p

Nu ska jag se one tree Hill, alltid lika bra som vanligt!
Vi hörs senare ikväll kanske, då kan jag berätta en rolig sak!
Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0