Torsdag

Idag har jag som sagt varit hemma från skolan. Varit jätteförkyld hela veckan,
men har ändå varit i skolan trots att jag inte riktigt orkat.. Då var det lika bra
att vila hemma idag, så jag någon gång blir frisk! :) Det var riktigt skönt att
vara hemma och vila, får se om jag går imorgon. Har egentligen bara Engelska
som är viktig lektion - ifall vi får glosor. På Arbetssätt & Lärande blir det
att fika på stan, så det är ju inget viktigt. ;)

Idag har jag sovit till 09.30 typ, snacka om skönt. Sett Våra bästa år och
sen fick jag värsta städ-begäret, så tog fram dammsugaren och dammsög,
sen fortsatte jag med städningen fast då skurade jag golven. Vidare till
garderoben och sortera kläder, jag har för liten garderob - det rymms inte.
Älsklingen kom hem från skolan kring 12, då kollade vi Våra bästa år,
och väntade att UPS skulle hämta min dator. Spelade Trivial Pursuit
under tiden vi väntade. Har nyss spelat sims 2 här på älsklingens dator,
det är så jäkla kul - men bara att bygga och inreda hus.  :)

Nu ska jag fortsätta med sims, eller så snokar jag runt på nätet lite.
Det får vi se vad jag bestämmer mig för. Ha det bra, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0