Torsdag

PÅ morgonen snöade det jättemycket! Gissa om vi fick julkänsla. Redan igår
snöade det, men inte alls lika mycket som idag. När vi skulle gå till skolan var
vi täckta av snö såfort vi klev utanför dörren. Men det gör absolut inget, det är
bara kul med snö - då får man julkänsla! :)

Står nu i skolans bibliotek, som vanligt. Vi har håltimme i tre timmar, fram till
12.00 när vi ska ha Kommunikation (fast idag har vi ULS då), sen har vi IV-val,
Psykologi A. Älsklingen är i Piteå på studiebesök med EC2-3, BP2-3 och EN2-3
tror jag det var. Så han blir borta hela dagen .. ;( <3

Får se vad vi hittar på under tiden vi är lediga, orkar inte gå hem i detta väder
även fast jag skulle vilja gå hem en stund. Nå ja, vi får hållas på skolan.
Nu ska vi kanske göra något annat, får väl se vad som händer.
Ha det bra så hörs vi imorgon i alla fall, hos älsklingen. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0