Tisdag

Står med älsklingen nu i skolans bibliotek, vi har håltimme.
Ingen engelska för mig eftersom Gunilla skulle göra nationellt prov med någon.
Ingen religion för älsklingen eftersom de ska ha det först efter jul. ;p
Ja då passar det utmärkt att stå här, fast vi hade kunnat ta sovmorgon.

Idag blir det typ två lektioner? Matte 09.20, och sen typ vid 11-12 SV,
då skulle vi till  UH. Eller så var det på ULS:en.. Hoppas de gör som igår,
att vi skjuter ihop SV och ULS, så vi sen får sluta. :) Men vi får se!

Nu ska jag låta älsklingen kolla här på datorn, låter bra va? ;)
Ha det bra, ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0