Tisdag

Återigen här i skolans bibliotek, börjar bli stammis på heltid här. Okej, nästan!
Nu står jag här och väntar på älsklingen som slutar 15.00, jag får skylla på
det ifall någon frågar varför jag står här. ;b Haft ganska chill dag måste jag säga.
Gillade verkligen svenskan idag, om vi bortser från bibliotekskunskapen om
Källkritik.. Annars var dagen helt bra. På matten fick jag VG, sista kapitlet.
Måste säga åter igen; Jag vill ha tillbaka Anne!  Varför behöver jag inte gå in på,
men kan säga att matten är asdålig nu.. BLÄ!

Ja nu ska jag kika vidare här på blogg, det är skoj - som alltid. Vill ni veta en sak?
Skolkatalogen har kommit!!!! I alla fall hit till skolan, så får verkligen hoppas
att den ligger hemma och väntar på mig nu.  :) Så då vet ni vad jag ska göra
ikväll. *Hihi*

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0