Spinning

Fyfasiken säger jag bara om spinning! Hade 60-minuters spinningpass idag
under Idrottslektionen. Fyfaan, vi var helt döda redan efter uppvärmningen..
Men vi kämpade på, och vi klarade en timmes spinning-pass trots att vi aldrig
förr har provat på spinning! Måste erkänna att vartenda tramp var jobbigt..
Så för min del blir det nog inte spinning nåmer. Alla i gruppen var dyblöta
i svett efteråt, haha. Instruktören berömde oss för att vi klarade av en timmes
passet. Hon sa att det passet brukar hon köra med de som går på spinning
flera gånger i veckan. Haha, ja men det kändes riktigt skönt efteråt när man
hade duschat och kände att spinningen gjort verkan.. Fast nu efteråt har jag
jäkligt ont på baksidan av vaden, jag rev benet på maskinen.. ;p

Efter idrotten gick vi tillbaka till skolan och käkade lunch - Chicken bits.
Dressingen hade tagit slut, eftersom vi åt först 11.30.. Gissa om vi var sura.
Hade typ 15 minuter lunchrast sen ULS. Men då fick vi åka hem som var
klara med tonårsuppgiften. Även de som ville skriva hemma fick åka hem.
Så vi hade ingen mattelektion, istället skulle vi jobba hemma. Har faktiskt
varit duktig och jobbat 1 sida, så nu får det vara nog av matte.

Väntar att älsklingen kommer hem, det blir väl kring 15.30 när han slutat
skolan för idag. Hoppas han kommer hem lite tidigare, så jag får mysa
med honom.  :) När han kommer hem ska vi börja med maten, sen se
OTH, och efter det går vi och duschar - igen. ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0