Söndag

Idag är det Skylt-Söndag, brukar alltid gå runt och kolla i affärer på
erbjudanden. Men idag får vi se om det sker, för det snöar asmycket..
Okej, det känns riktigt mysigt men får se om man orkar vandra runt på
stan i detta väder. Får hoppas att vi kan åka och ta en titt i alla fall,
det skadar ju inte.  :)

Vaknade typ gråtandes idag, haha jag hade drömt.. ;p Så älsklingen fick
trösta mig, hihi. :) Han är expert på att trösta, man blir glad direkt han
omfamnar mig. Just nu är han ute i snickeriet och ordnar något med skotern,
hoppas det går bra! Jag själv sitter här och bloggar, som ni kanske ser?
Funderar på att spela Sims, och lyssna på Takida - sjukt längesen man
lyssnade på dem! :) Nu har de lite bättre låtar, fast jag håller mig till
de gamla - som de spelade på LK. :) En av de nya som är bra heter
What doesn't kill you, riktigt rockig! :D <3

Ha det bra, vi hörs kanske senare. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0