Söndag

Sista dagen på lovet, vilket inte alls känns kul.. Men huvudsaken är att lovet
har varit kul! :)

Fredag - Tisdag var jag ensam på Seskis, eller ja - Mamma och Kosmos
såklart. Hade det bara lungt hemma varje dag, mys framför tv:n osv.
Var hos mommo varje kväll också, hälsa på lite eftersom jag inte sett henne
på två veckor.

På Tisdagkväll kom älsklingen till Seskis! :) Då lagade vi Pasta Carbonara,
Mumsfilibabba måste jag säga! ;)Tog det lugnt under kvällen, myste hemma
med Halloween-filmen.  Ja älsklingen var medmig på Seskis ända till idag.
Vi har sett några Fredag den 13:e filmer, Halloween-filmerna (som jag älskar!)
och lite serier på tv:n. Så det har varit slappt hela lovet, precis som det ska.
Är absolut nöjd med mitt lov, det har varit sååå mysiiiiiiiigt! :) <3

Nu sitter jag hos älsklingen, ofc. Vi ska snart gå ner och duscha, sen
blir det kanske lite sims? (Typ beroende..) Självklart blir det även tv-tittande.
Måste passa på att berätta - min dator funkar inte 100 % hemma hos mig.
Fick den från lagningen förra Onsdagen, men den funkar ändå inte..
Så hoppas verkligen jag får en ny dator, annars blir jag sur som få!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0