Söndag (Farsdag)

Weeii, klockan är halv tio och jag är vaken! Det är kanske inte så ovanligt
eftersom jag helt plötsligt bara kan sova till åtta-nio på helgerna.. ;s
Igår lyckades vi sova till elva i alla fall! ;)

Nu sitter jag här och bloggar, nästan helt pigg medan älsklingen ligger i sängen
och halvsover. ;p Vid tolv kommer mamma hit till Kalix, då ska vi åka och hälsa
på Mormor på sjukhuset. Sen blir det att fira fars-dag här hos älsklingen,
eftersom min pappa bor i Luleå. Så jag får fira hans pappa istället. ;b

Får se vad som händer under kvällen, har inte en aning. Men något roligt
lär ju hända. Kanske blir klar med ljus-spegel-grejen idag. Bara att limma
fast speglarna och måla.  :)

Ha det bra så hörs vi kanske senare idag, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Lia

måste ringa pappa nu :D haha

2007-11-11 @ 09:47:52
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0