Skylt-Söndag

Har varit in till Kalix och kollat omkring på Skylt-Söndag. Det fanns inget precis
att köpa, vi gick bara runt och kollade. In på Gallerian, var på väg att ta en
Caffe Latté, men det var fullt med folk - så nej tack. ;p Blev istället en korv
i baguette med vitlöksdressing på OkQ8.  :)

Snart är det väl dags att äta middag tror jag, blir hamburgare. Får se om jag
orkar en hel, eftersom vi åt korv för ett tag sedan.. ;p Just nu är jag grymt
sugen på en Caffe Latté, eller Varm oboy. *mums vad gott* Måste ha det
ikväll, när vi ska se Van Veeteren. Ja, nu ska jag fortsätta med Sims,
har precis gjort ett hus. Nu blir det att göra ett till. ;)

image574

Ha det bra, så kanske vi hörs senare. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0