Pyssel

Nu har jag och älsklingen varit i deras snickeri och grejat en liten stund.
Vi ska nämnligen göra som i roomservice senaste avsnitt, en liten "hylla"
som har spegel, och därpå ska ett ljus stå. Det var supersnyggt i roomservice
och vi lär få det minst lika snyggt! ;) Nu väntar vi bara att älsklingens pappa
kommer hem, så han kanske kan hälpa oss? Hoppas på hjälp i alla fall.
Självklart ska det bli en vit "hylla" och ljuset blir nog ett av alla mina hundra
doftljus som jag har hemma. :)

Hittar tyvärr ingen bild på hur det kommer se ut, men jag visar en bild
när allting är klart! :) Så håll utkik här i bloggen ;D Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0