Onsdag

Kan ni gissa vad som hände imorse?! Vi försov oss! ;/ Skulle kliva upp 06.20,
men vi besätmde att vi snoozar till 06.30. Jo jo minsann, vi vaknade 06.55 typ!
Bussen går 07.15 oftast, så vi fick lite panik. Speciellt jag, eftersom jag har
linser att sätta i på morgonen och allting.. Men vi klarade det, fast jag var
jäkligt stressad och bara stod på ett ställe typ och skrek.. :D

Skoldagen gått riktigt fort. Hade psykologi A på morgonen, ni vet nog redan
vad som hände.. Tanten babblade på som vanligt, det kan hon verkligen!
Sen brukar hon säga att hon ska skärpa sig, men hon fortsätter prata ändå.
På något sätt är det bra, vi slipper skriva + att vi alltid kommer in på fel saker.
Idag tillexempel, då pratade vi om städning. Vad fan har det och göra med
Psykologi? Inget! ;p Men det är det jag menar, vi kommer iväg från ämnet
och pratar om andra saker. Det har gått tre veckor, vi har inte öppnat
boken en enda gång.. ;p
   Under idrotten skulle vi gå med stavar, en riktig långrunda.. Blev att gå
Valhallavägen, till Granngården, och sen efter bultenvägen tillbaka till skolan.
Hon sa att det tar 45-50 minuter att gå i rasktakt, och vi klarade det på 40min!
Så det kändes riktigt skönt, trots att det var liite kämpigt ibland.. ;p
   Lunchen tillbringade jag i matsalen tillsammans med Älskling & Marie,
och självklar med pytt i pannan. Tyvärr var det inte lika gott som förra
gången. Men skolan kan inte alltid ha god mat, ibland är den riktigt dålig.
   På ULS:en hade vi Ullis istället, vi planerade inför imorgon - Öppet hus.
Ska typ locka folk till BF osv.. Får se vad vi ska göra, får veta först imorgon.
Sen fick vi sluta, för vi slapp matten. Shiiiet så skönt! :)

Nu har vi precis druckit te och ätit en lussebulle. Älsklingen ligger i sängen
och sover för han har en släng av migrän. =/ Så jag ska joina honom,
kanske jag också somnar? ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT  ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sanne

kan tänka mig dig springa där hemma som en yr hörna ;DD

2007-11-28 @ 16:11:37
URL: http://www.sannneh.blogg.se
Postat av: Mia

haha jaa herregud xD Jag stod först still och skrek typ, sen började jag springa runt :D

2007-11-28 @ 17:32:30
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0