Onsdag

Nu står jag på skolans bibliotek tillsammans med älsklingen. Kom till skolan
för drygt en timme sen. Har nämnligen varit coach på mellanstadiets innebandy.
Det gick helt great! Inte alls nå svårt, jag och Rebecka stod bara och kollade
på typ, och hejade på såklart (våran uppgift). Vi coachade Sangis åk 5 & 6.
Det var riktigt kul. Tur att man känner Dennis från Sangis skolan. ;p
Hihi, jag tror banne mig att jag ska bli coach ;) Fast det är inte min grej.
Efter att vi coachat typ 10-12 matcher fick vi sluta, så blev hyffsat tidigt.
Väntar just nu på att älsklingen slutar skolan 15.30.. ;p

Hemma hos honom får vi se vad som händer. Mys i massor i alla fall!
Måste även träna engelska glosor, och hjälpa honom med träningen
till SV B (nationella).  :) Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0