Onsdag

Jag hade kunnat få sovmorgon idag, IV-valet var inställt för idag.
Men nej, nu står jag ändå på skolan.. Visste inte att läraren var borta,
sen kom en annan lärare till oss och sa att vi inte har IV.
Då är det bara att vänta tills Idrotten börjar 10.00, blir att köra något
pass på SportCity - som vanligt.  :)  Ska vänta att älsklingen får rast
snart, klockan 09.00.

Idag blir det en rätt lugn dag i skolan, liksom alltid. Vi har Idrott,
Lunch (Chicken bits!!!), ULS och Matte. Så dagen ser exakt likadan
ut som varje Onsdag. ;b Efter skolan får vi se vad som händer,
jag och älsklingen ska hem i alla fall och laga spaghetti & köttfärssås.
Sen blir det nog att se OTH, det är så jäkla bra! - Me love! :D <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0