Onsdag kväll

Nu blir det sista blogg-inlägget för ett tag framöver.. Har ingen tillgång till
dator imorrn, dels på grund av att min är på lagning, och sen har vi Öppet hus.
Efter det ska vi direkt hem till Seskis med mamma, så jag har ingen tid
till att blogga.. Hörs istället på Måndag, antagligen. Fast vi är ledig då.
Juste kanske glömt berätta en sak åt er? Vi är ledig på Fredag & Måndag!
Så jag får extra lång helg - Torsdag till Måndag :) Farao vad bra.  :>

Nu ska vi nog åka, eller något sånt. Hoppas vi svänger in i Näsbyn
och köper Marabou mjölkchoklad med luftbubblor & brejk. Hoppas! ;)
Annars blir jag ledsen.

Ha det bra så hörs vi på Måndag, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0