Måndag

Började på morgonen med arbetssätt och lärande, pratade om vårt lärande.
Hur det funkar, hur vi lär oss bäst och allt det. Jag är den visuella, som jag
redan vet. Har gjort detta i nian på no-lektionerna. Under BFK hade vi redo-
visningen om förskolans verksamhet & innehåll. Det gick galant, kunde
allt flytande. Sen fick vi leka, typ någon positiv-lek. I spelets slut skulle man
välja ut ett kort som passar mig bäst, och ett som passar mig sämst
(av alla de kort jag hade fått från gruppen). Jag valde Ordentlig som bäst,
för det stämmer verkligen - jag hatar oordning. Ordning och reda ska det va.
Sämst var teknisk & händig, det är jag absolut inte! ;p Haha xD

Under lunchen serverades leverbiff, så för min del blev det fil och flingor.
älsklingen åt kycklingbaguette, och Marie åt fil. På svenskan gick vi till
Folkets hus och kollade på biblioteket där. "Wow" - inte alls..
Satt med Jenna i entrén medan jag väntade på älsklingen och hans mamma.

Ja nu sitter jag här, tillsammans med älsklingen. Vi ska snart gå ner och
plugga. För min del blir det om Kommunikation med kroppsspråket,
och älsklingen ska plugga om statsskicket i Sverige. Vi ska ha det så
trevligt med pluggandet, så oj oj.. Nej men det är intressant med
kommunikation, lite grann i alla fall.. ;p

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0