Måndag

Har tillbringat hela dagen med älsklingen, har inte haft tid att sitta här. Jag fick
världens överaskning idag vid 11.30, älsklingen kom hem! :) Jag trodde han
skulle komma hem 16.00 typ, men han kom redan efter 11. Åååh va glad
jag blev! :) <3 Har myst hela dagen med honom, haft världens mys-dag.
Sett Nya Tider, Gilmore Girls, och One Tree Hill. Nu under kvällen har vi sett
Joey och Vänner. Värsta bra avsnitten, fast de är alltid det.

Jag är jättesugen på te nu, blivit lite smått beroende p.g.a. förkyldningen.
Då blir det alltid att dricka massa te. ;p Kanske går ner och kokar en kopp?
Ha det bra, nu ska jag pussa äälsklingen ;) Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

image566

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0