Måndag

Första skoldagen efter en veckas höstlov, måste erkänna att det gick bra!
Okej, när går skoldagen inte bra? Nu under gymnasie-tiden har det varit underbart
att gå till skolan - varje dag. Så var det inte i högstadiet precis..

Började med Arbetssätt & Lärande på morgonen, hade alla rätt på provet! :)
tänk er, ALLA! Jag trodde att det skulle vara något fel, men nejdå. ;)
Sen när vi hade fått veta provet, då fick vi sluta lektionen. Så vi hade ingen
seriös lektion precis. På Barn-Kultur-Fritidsverksamhet disskuterade vi frågor
kring dagis nu och förr i tiden, sen renskrev vi frågorna på datorn. Under
lunchen åt vi mat med NV-tjejerna. Sen umgicks vi med älsklingen när han
fick sin lunchrast. Efter lunch hade vi ULS, då pratade vi om tonåren och
började söka fakta i boken. Ska ha skriftligt redovisning, så det blir lungt.
På svenskan lånade jag en ny bok av Magnus Nordin - Svart drama.
Det är den nyaste boken, så blir väl mest troligt att han berättar om den
då våran klass träffar honom. Ja, vi ska faktiskt träffa honom på Lucia-dagen!

Efter skolan gick jag och älskling ner till stan, köpte linsvätska och beställde
nya linser. Mitt lager börjar ta slut.. Gick vidare till Coop och köpte nya pringles,
Rice Infusions - hot & spicy. De smakar likadant som vanliga hot & spicy, fast
det är 30 % mindre fett i dessa. Här hemma hos älsklingen har jag skrivit
klart om tonåringen, så imorgon är jag ledig från ULS lektionen.
Alltså slutar jag typ 13-13.30 imorgon? :) Ja, Solweig är jättesnäll vet ni!! :D

Nu ska vi se något på tv, Pimp my ride kanske? ;b Något hittar vi väl att glo på.
Förresten tror jag snart att det blir dags för design-byte på bloggen. Ska
försöka fotografera någon snygg bild, som man kanske kan ha som bakgrund.
Sen kanske jag ändrar lite grann i inläggen, kanske skriver med normal text
istället för fet. Är rätt less på den feta stilen.. ;p


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0