Lördags natt

Klockan är 01.00, och jag är hur pigg som helst. Varför? - Jo jag har nämligen
städat hela älsklings rum! Det såg nästan förjävligt ut, okej det gjorde det..
I alla fall på skrivbordet, lilla bordet och med hans filmer-spel och cd-skivor..
Så det behövdes en liten rensning bland allt. Nu, en timme senare är det
verkligen rent överallt, allting står fint i högar och inte huller om buller. ;p
Älsklingen tyckte det blev jättefint här i rummet, och jag måste hålla med. ;)

Nu ska vi nog sova, fast jag inte är trött men vi får försöka.  :>
Ha det bra, så hörs vi imorgon. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0