Fredag

Återigen här i skolans bibliotek, jag vet! Har inte så mycket annat att göra,
älsklingen slutar 15.30 idag.. Så jag får stå här till 15.00 (när biblioteket stänger),
sen får jag vänta ytterligare 30 minuter innan han kommer.. ;p Då ska vi hem
till honom och mysa! :) Längtar verkligen efter det, känns som att  jag behöver
mycket mys nu efter en lång vecka på skolan.

Hade matte på morgonen, sista gången med Anne.. Idag flyttar hon ner till Skövde
och börjar jobba där på Måndag. Satans skit, jag kommer sakna henne asmycket!
Det var den bästa läraren enligt mig. Hon är alltid så snäll, glad, och har rolig
humor! Tur att jag snart är klar med Matte A, då behöver jag inte läsa mer matte.
Så då blir det inte lika hemskt att hon lämnar oss, för då har jag ju inte henne
som lärare. Då har jag inte någon lärare alls, utan håltimme! :)
Efter det hade vi arbetssätt & lärande, då pratade vi mest om innebandyn.
Sen hade vi engelska efter lunchen, då renskrev vi Billy Elliot-recensionen.
Det gick nog ganska bra för min del, kändes så i alla fall.

Nej nu ska jag in på Lunarstorm och snoka lite! Vi hörs kanske ikväll, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0