Torsdag

Inte världens tråkigaste skoldag idag precis. ;) Vi hade SO, arbetade visst
klart om ekonomi nu? Tror det i alla fall.
  Under svenskan var vi på tornedals skolans parkering, kollade på
trafiksäkerhet (eller vad det hette). Det var väl rätt kul, förutom att det blåste
svinmycket. :/ Provade alko-glasögon, det var fasiken kul! :) Det var som att
man hade 1 promille i kroppen, så ni kan ju gissa vad som hände..
Man vinglade jättemycket när man skulle försöka gå på en linje, och
kasta/ta emot bollen gick inge vidare heller. ;b Alla fick sig ett riktigt gott
skratt, och det var det roligaste på den där informations saken om
trafiksäkerhet. xD
  Engelskan kollade vi någon sydafrikansk film, den verkar riktigt bra.
Spännande om inte annat. ;) Fast de pratar inte engelska, men vi har SVtext.
Dessutom fick jag veta att jag får höjt betyg, jäkligt bra!! :D Fast det har jag
kunnat gissa, eftersom han redan tänkte ge till HT men han ville se hur
de gick på nationella - och där gick det ju rikigt bra. ;) Åååh jag e glad!! :)
  Hade sista mattelektionen idag i hela grundskolan. Det kändes konstigt
på något sätt, men det var skönt ändå. Tänk, nu blir det gymnasie-matte..
Uuh, gruvar mig typ xD Vet inte hur många mattekurser jag ska läsa,
men mest troligt A & B-kurserna, får se om jag orkar. ;)
  Blev klar med min neccesär på syslöjden, den vart riktigt tjusig.
Kommer upp en bild imorgon eller något sånt. ;) Det kommer en i alla fall.
Syslöjden var oxå en av de lektioner som är slut för min del nu..
I gymnasiet har man ju inte syslöjd, tur det kan jag säga! ;D

Har varit ikväll på vårfesten här på ön. Snurra runt där med Sanne & Korken,
alltid lika trevligt som vanligt. Sanne drog mig på en rundvandring, även
fast jag själv gått på skolan för 3 år sen. xD Men det är jättemycket
förändringar sen jag gick där, så det känns som att jag är gammal. ;p
Sen var det brännbolls-match (barn mot vuxna), självklart vann barnen
i år igen.. ;p De är lite konstigt de.. Fast kanske inte, med tanke på att
det är typ 10 vuxna, och 1000 barn? ;p *tihi* Kommer upp bilder i ett
annat inlägg från vårfesten. ;) De är bland annat på skolan, så ni får
se på vilket dagis/skola jag gått på innan jag började högstadiet.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0