Torsdag

Jag funderar på att ringa till älsko om en stund. :) <3
Alltid lika trevligt att höra hans fina röst. Hela han är fin.
Mihi, jag älskar honom jätte mycket! ;* <3

Ååh, snart är det sommarlov - Om bara 14 skoldagar typ?
Seriöst, hela 9:an har gått jättefort. 7:an & 8:an gick sakta,
men 9:an har typ rusat iväg. Visst har det varit extremt
med läxor, men det var mest under höstterminen. Ska jag
vara ärlig, så har vi inte haft så mycket läxor under vårterminen.
Självklart är det positivt att slippa läxor! :)  Snart har man gått
ut grundskolan, det känns riktigt skönt faktiskt. Jag längtar till
gymnasiet. Börjar ett 'nytt liv', det ska bli så jäkla skönt.
Slipper allt här i Haparanda, ska aldrig mer komma tillbaka hit.
Är piss-less på allt här. Vill bara glömma allt från högstadiet.
Inte allt kanske, men mycket.. 9:an vill jag komma ihåg,
då jag blev kompis med Sivi och de underbara. Före det var
allt ett h-vete typ, jag hatade skolan.

Tänkte att jag skriver i ett annat inlägg lite frågor om mig osv.
Sånt som folk brukar fråga mig, eller inte vet om mig. ;)
Det dyker upp nångång ikväll - Jag lovar! ;D
Nu ska jag ringa älsko. <3 Ciao ;*

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0