Torsdag

Idag på SO:n kom RFSL och informerade oss om Hetero/Homo/Bi-sexuella.
Mest om homo och bi, eftersom den ena var bi, och den andra homo.
Det var väl rätt intressant att lyssna på, bättre än Ekonomi. ;p
 Under svenskan lyssnade vi IGEN på en text som är till SV nationella.
USCH, hur länge ska vi hålla på med det? Sviiin tråkigt >.<
Jaha, efter det hade man håltimme från 10:20 till 12:40 ;/ Men det gick
hyffsat fort i alla fall. Käkade med flickorna, var med HK, pratade i tlfn.
 Matten var tråkig. Jobbade 2 tal typ :/ *Skäms!* Syslöjden var jättetråkig.

Har käkat för ett tag sen, spenatsoppa. Det var några månader sen! ;o
Jag tycker faktiskt det är gott! :) Gick och duschade efter det.
Och ja, nu sitter jag här.. Funderar på att ringa till Älskliing, får se
om han ännu är på stan. ;b Vet ni vad? - Jag äter äpple! ;D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


image101
Detta är riktigt gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0