Torsdag

Jag har extremt tråkigt nu. Har sett Vänner och druckit Cappucino,
men nu är det tråkigt.  :/ Väntar att älsko ringer mig på ett tag. :) <3
Funderar på att göra såndär rolig grej nu här, ni vet inte vad jag menar
men det lär ni se om några rader.. :D Skriva 'egenskaper' om mina
vänners namn. Fattar någon vad jag menar? x)
Har så pass tråkigt, så det kanske blir kul.. ;p

Honeypie
Envis
Nyfiken
Rar

Ivrig
Kärleken

Solstråle
Intelligent
Väldigt bra
Innerlig

Charmig
Alldels underbar
Rolig
Otrolig
Liksinnad
Allvarlig

Fnittrig
Retfull
Idol
Dagdrömmare
Ambitiös


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Minna

svaR: Jensen norra eller västa, sam ekonomi

2007-05-10 @ 21:33:41
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0