Torsdag

Började skoldagen med SO idag, fortfarande Ekonomi-skiten.. :/
Men det gick faktiskt fort idag! :) Under svenskan fick vi i uppgift
att skriva en berättelse till 9-åringarnas teckningar, men det blir
inte lätt.. Vi vet ju inte vad teckningarna föreställer typ.  :o
Nå ja, får väl försöka.. Engelskan var kul, lekte 'kändis-leken'.
Matten idag var riktigt rolig, vi pratade bara (det älskar jag!) ;)
På syslöjden grejjade jag med min neccesär. Den är snart klar. ;o
Får se om jag hinner göra färdigt den, det är typ 2-3 gånger till syslöjd.

Jisses vad jag blev sugen på choklad nu! :b Åååh det e gott!! :)
Me liiiike. ;> Får se om jag går och tar en liten bit choklad snart.
En sak vet jag i alla fall, ska snart grejja med fönstret. Typ byta gardiner
eller något sånt, sa mamma.

Nej, nu ska jag ringa älskling, eller något sånt! ;) <3
Jag bloggar senare ikväll, när jag har tid över.
Ciao! ;D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333



Marabou :) <3

Kommentarer
Postat av: Minna

svar: till vilken stad och bilket gymnasium?

2007-05-10 @ 20:38:44
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0