Tisdag

Ingen vanlig skoldag idag inte! Vi var här på ön tillsammans med 7.4,
hela dagen. Det var rätt trevligt + att vi fick sluta 13:00 ;) Det är riktigt
bra när det är i slutet av maj/början av juni. Då har vi en massa frilufts-
dagar, det är skojj. Eller ja bättre än att sitta på lektion..

Alla skulle samlas vid ICA 08:40, sen gick/cyklade vi vidare till träsket,
där vi höll till hela dagen. Gick tipspromenad, kollade på rullstensåsar,
byggde labyrinter, gjorde lunch o en massa annat skojj! :) Maten var
inte alls lika äcklig som i skolan. Nu gjorde vi potatispytt över morikkan,
o renskav oxå. Men jag åt bara potatispytt ;) Detta var en rolig dag,
så det kommer upp lite bilder hit (när jag satt in de på datorn). ;p

Har hunnit läsa FRIDA tidningen, sett tv, och duschat sen jag kom hem.
Skönt att sluta tidigt idag (13:00). Just nu sitter jag ju här och bloggar,
väntar att älsko kommer hem. Han slutar skolan snart, så. ;)
Då får han allt göra mig sällskap, jag är ensam hemma.
Nej nu ska jag göra något annat, funderar på att äta ett äpple.
Uppdaterar senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0