Tisdag

Här sitter jag nu, återigen tid för bloggning. ;)
Har faktiskt sett Vänner, som jag gör varje kväll ofc.
Moster är här nu, de hade brunt vatten hemma så hon
kom hit och duscha. *Fniss xD* Mjaa, har liksom inget
att skriva om nu - allt står still i hjärnan.. ;o
Funderar på om jag ska logga in på lunar en stund? :)

En sak vet jag i alla fall; Jag ska ringa älskling! <3
Hihi sen loggar jag väl in på MSN en snabbis oxå?
Imorrn återigen skola, men onsdagar är roliga.
Plus i kanten för att det är god mat - Kycklingnuggets! :D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0