Tisdag

Dagen började med att våran klass fick vänta på No-läraren i ca 30min.
Det var inte kul alls, kan jag säga dig! ;p Under engelska lektionen
jobbade vi på som vanligt. Fick göra läxa där, så nu har jag ingen läxa.
Tur det! ;) Annars hade jag blivit sur.  ;b  Svenska-passet, då skulle vi
göra muntliga nationella provet i Svenska. BLÄ! >.< Åt h-vete ..
Idrotten var jobbig. Matten var jätterolig, faktiskt! ;)

Dessutom har vi sovmorgon imorrn till kl 10. Men jag ids inte alls
åka till skolan, vi har ingen vettig lektion. Se på film ca 30 minuter
under språkvalet, och läsa/rita på elevensval. Nej, jag stannar hemma.
Tar en lååååång sovmorgon imorrn! ;) Ska dammsuga, packa, osv. oxå :)
Dammsuga kanske inte är kul, men packa är det. *Tihi*

Nu ska jag ringa till min käre fader och höra hur han har det.
Efter det slår jag en pling till min älskade pojkvän :) <3
Mihi, soooetnows! (: <3
Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sanne

jävla skolkare!!! :D

2007-05-15 @ 18:17:49
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0