Tisdag

Denna skoldag har jag tyckt om! :) No på morgonen, pratade bara
om allt mellan himmel och jord. Engelska & Svenska lektionerna
såg vi 'Eurotrip'. ;) ME liiike :D Idrotten var chill, och likaså matten.
Fick G i Matte nationella, vart glad för det. Eftersom jag var störtsäker
på ett IG, men nej - Det blev ett G! :) Tack och lov.

Kom hem vid 16, gjorde macka och cappucino. Läste aftonbladet,
och sen åkte jag till ICA med moppen - köpte nudlar. ;) Träffade min
ena kusin-vitamin där också, han började retas som vanligt. :b
Haha men jag vann ändå över honom. ;) Sen åkte jag hem,
och nu sitter jag här framför datorn.
Funderar på om jag ska ringa älsko snart istället? :) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0